Paris is always a good idea!

Snart, snart, SNART rejser jeg på en mini getaway til Paris!!! Faktisk om præcis en uge idag, sidder jeg på en fransk café og guffer macaroons! Kan slet ikke vente og det er jo et helt perfekt tidspunkt at rejse afsted på – solen skinner, blomsterne er begyndt at springe ud og fuglene kvidrer.

Jeg har aldrig været i byen før og har ikke tal på hvor mange gange jeg efterhånden har hørt, at det skulle være en af verdens smukkeste byer. Så jeg har høje forventninger!

De to sidste dage er blevet brugt på at planlægge, hvad jeg skal have med (jeg laver normalt pakkelister flere måneder før, så føler mig lidt sent ude! – ja, så nørdet er jeg!), på at se film med parisisk tema og på at google hotellet – nøj hvor er det lækkert!!

Til alle jer heldige mennesker, der allerede har været i Paris – Tips og tricks, Dos and don’ts?

Her er lidt godter, der bor i min hjerne for tiden:

audrey H1

Regner stærkt med at jeg skal stroll around i Paris ligeså elegant som smukke Frk. Hepburn.

paris

Pakke-inspiration.

20140418-123532.jpg
Og det lækre hotel!!

Skriv en kommentar